TULEMUSED

 

PINSKA.EE

Aitasime kaasa Pinska ca. 30% kvartaalsele käibekasvule (eelmine aasta kvartal vs. see aasta sama kvartal).

See saavutati läbi meeskonnatöö ning tagasiside, kus:
  • segmenteerisime lahti kliendigrupid,
  • kaardistasime mis on klientide peamine valu, mida nad tahavad ning kuidas seda saaks paremini lahendada konkurentidest,
  • panime kokku reklaamikampaaniad, mis ka konverteeruvad,
  • ehitasime nullist üles maandumislehed, kus kirjutasime lahti müügipakkumised kõikide vajalike veenmisargumentidega,
  • ehitasime üles ca. 30 videolugu sisuturunduseks, et automatiseerida võimalikult palju selgitustööd,
  • tagasime igakuise süstemaatilisuse, kus on teada kui palju turundusraha kulub igakuiselt, kui palju tagasi tuleb ning mis on kontaktide omandamishinnad.

VANAMAJA.EE


sisuturundus
Elvo Themas Vanamaja.ee-st küsis kunagi ,et kas me aitaksime ta ettevõtte müüke kasvatada ning "oleks hea kui paar päringut nädalas sisse tuleks".


Nüüd 3 aastat hiljem on kokku tulnud 2190+ päringut ehitusauditite, hoonete mõõdistamiste ja seadustamiste, kasutuslubade ning muinsuskaitseline järelvalve teenustele.




ARBORISTTARTUS.EE ja ARBORPROF.EE

3 aastat tagasi kleepis üks Tartu ettevõte klientide leidmiseks flaiereid trepikodadesse ning tänavapostidele.

Pikaajalise koostöötulemusena on neile üles ehitatud terve rida "lead generation" lahendusi, kus igakuiselt investeeritakse X EUR turundusse ning XX EUR tuleb kasumlikult teiselpoolt välja.  


Kokku on see Tartu teenindusettevõtetegrupp saanud 5349 päringut 3 aasta jooksul. Nendest päringutest ja telefonikõnedest konverteerub müüki ca. 25%


CATERING.SPARGEL.EE

Aitasime lanseerida Lõuna-Eestis tegutseva Catering Spargeli tegevusi.



ÄRIHOONED.EE

Suutsime Eesti suurima ärihoonete kataloogi Arihooned.ee järelpäringute omandamiskulusid 3.5 korda vähendada näppides ainult Google otsingustrateegiat.






REDWALL.EE

Konsulteerisime Google reklaamide ja maandumislehtede alal Redwall.ee-d.

Pärast muudatuste tegemist paranes 1. kuu lõpuks
päringute ja telefonikõnede conversion rate 5.5 korda (võrreldes eelmise 6 kuu keskmisega). 




VAJAD TULEMUSI?

Siin lehel on kõigest väike osa sellest, mida me oleme maailmatasemel elluviinud. Edukate tulemuste kõrval on olnud ka palju läbikukkumisi, mis omakorda on õpetanud vigu vältima ja riskide juhtimist!

VÕTA ÜHENDUST!