KOHVIK SPARGEL TARTUS RUUMIDE VIRTUAALTUURID



VIRTUAALTUUR EELHÄÄLESTAB KÜLASTAJAID


TOITLUSTUSÄRI PRESENTEERIMISEL ON 3 OLULIST KOMPONENTI: HEA TOIT, RUUMID, NING OSKUS VEENDA INIMESI LÄBI KLIENTIDE TAGASISIDE, ET SINU KOHT ON KÜLASTAMIST VÄÄRT.


Kohvik Spargel Tartus võttis kasutusele ruumide presenteerimiseks virtuaaltuurid, kuna peoruume koos cateringteenusega pakutakse 3 erinevas hoones ning potensiaalsetel klientidel oli raske aru saada kuhu ja kui palju inimesi mahub. Lisaks valmis lastele suur mängumaja, mille olemusest on/olid teadlikud vähesed lapsevanemad Tartus.


Integreerisime iga ruumi seinale peale klientide positiivse tagasiside, mida külastajad saavad lugeda kui nad liiguvad seal ringi.


TULEMUSED


Pärast seda kui me olime loonud Sparglile õiged teenustepõhised maandumislehed koos virtuaaltuuridega ning seal paika saanud klientide jaoks olulised väärtuspakkumise elemendid kasvas konversioonimäär 68% võrreldes esialgse kommunikatsiooniga.

Maakeeli tähendab see, et sama arvu külastajate pealt toob uus kommunikatsioon koos virtuaaltuuridega sisse ca. 68+% rohkem järelpäringuid, telefonikõnesid jne.



KÜSI OMA SÖÖGIKOHALE VIRTUAALTUURI PAKKUMIST!