TURUÜLEVAATED


PERIOODILISTE turuülevaaDETE TEGEMINE on hea viis POSITSIONEERIDA ENNAST KUI VALDKONNA EKSPERDIKS VÕI ARVAMUSLIIDRIKS.

Puidu hinnad tegid aastaga kiire kasvu. Andrus Vender räägib lahti oma nägemuse: ✅ Mis oli saematerjali hinnakasvu...

Posted by Pinska OÜ on Monday, September 6, 2021


VAJAD SISUTURUNDUSTRATEEGIA LÄBI MÕTLEMIST NING ELLUVIIMIST?

Sisuturunduse elluviimiseks tuleks läbi mõelda kuidas turundusinvesteeringust oleks võimalik maksimum välja pigistada ning et see kõnetaks sinu ideaalkliente:

  • Esimene etapp on strateegiline. Siin peaks paika panema, kes on Sinu ideaalkliendiks, mis väärtuspakkumistega ning konkurentsieelistega sa oma toote või teenusega turule lähed.
  • Teine etapp on taktikaline:  See on koht, kust hakkab pihta sisu loomine ja tootmine. Sõnastame, visualiseerime,  võtame linti Sinu toote või teenused kirjeldavad lood või korduma kippuvad küsimused.
  • Kolmas etapp on elluviimine:  Viimases etapis toimub meediakanalite valimine, sisu perioodiline postitamine või tasuliste reklaamikampaaniate käivitamine. Jälgime koos tulemuslikkust ning mis inimestele paremini peale läheb ning optimeerime seejärel sõnumeid ning kanaleid. 


MIS OLEKS JÄRGMISED SAMMUD?