ALUSTA KORDUMA KIPPUVATEST KÜSIMUSTEST



Mida teha, et saaks välja pigistada maksimaalselt tulemusi oma igakuisest turunduseelarvest?

Kliendi harimine tema ostuprotsessis aitab oluliselt kaasa otsuse langetamisel või kelle vahel valida. Valupunktide lahti seletamine korduma kippuvate küsimuste näol on väga efektiivne viis konversioonimäärade tõstmiseks tasuliste reklaamikampaaniate puhul.

Võta ühendust kui vajad oma klientide infovalude kaardistamist ning korduma kippuvate küsimuste üles salvestamist:

  • lisa need oma kodulehe toode/teenuste juurde, et automatiseerida oma müügimeeste aega;
  • lisa need jooksvalt oma ettevõte LInkedIn või Facebooki feedi jms.;
  • lisa need oma retargetingi kampaaniatesse, et inimesed tagasi tuua ühendust võtma;
  • lisa need sisuturundusena Google orgaanilisse otsingusse, et alla tuua oma kontaktide omandamiskulusid.

OK, AGA MIS EDASI?