KUIDAS MÜÜGIMEHED RÄÄKIMA PANNA?

  • Müügimeeste käest, kes pole kunagi kamera ees esinenud, on hästi räägitud loo linti võtmine järjepidev ja kannatlik tegevus.

  • Räägin lahti mõningad tehnikad, ning erinevad sisutootmismudelid, mida oleme testinud ja ellu viinud, et müügimeestelt vigade tegemise hirmu vähendada.

VAJAD ABI SISUTURUNDUSE ÜLESEHITAMISEL?

Sisuturunduse elluviimiseks tuleks läbi mõelda kuidas turundusinvesteeringust oleks võimalik maksimum välja pigistada ning et see kõnetaks sinu ideaalkliente:

  • Esimene etapp on strateegiline. Siin peaks paika panema, kes on Sinu ideaalkliendiks, mis väärtuspakkumistega ning konkurentsieelistega sa oma toote või teenusega turule lähed.
  • Teine etapp on taktikaline:  See on koht, kust hakkab pihta sisu loomine ja tootmine. Sõnastame, visualiseerime, võtame linti Sinu toote või teenused kirjeldavad lood või korduma kippuvad küsimused.
  • Kolmas etapp on elluviimine:  Viimases etapis toimub meediakanalite valimine, sisu perioodiline postitamine või tasuliste reklaamikampaaniate käivitamine. Jälgime koos tulemuslikkust ning mis inimestele paremini peale läheb ning optimeerime seejärel sõnumeid ning kanaleid.

VAATA EDASI