Korduma kippuvad küsimused


KAS MA SAAN JAGADA SEDA TUURI MITMES KOHAS?

Jah, saad jagada mitmes kuulutuseportaalis, oma veebilehel, sotsiaalmeedias jne.

Mida ma peaksid ette valmistama?

kinnisvara pildid
Ennem virtuaaltuuri tegemist tuleks ruumid ära koristada ja mööbel, asjad jms. paika sättida, sest kõik jääb peale ning midagi varjata ei ole võimalik. Külastaja võib igale poole vaadata ja oma hinnangu asjadele anda.

Väljast on mõtet 360 kinnisvara pilte teha siis, kui on ilus ilm ja päike paistab. Siseruumides tuleks maksimaalselt valgustus sisse lülitada.


KAS MULLE ENDALE FAILI EI JÄÄ?

Ei, me ei pane kokku HTML5 faile. Kõik virtuaaltuurid jooksevad väga kiirest pilveserverist - selleks et sa saaksid oma virtuaaltuuri jagada mitmes kuulutuseportaalis, oma veebilehel jne. ning külastaja saaks hea lõppkogemuse ruumides liikumisel.  Selle kogemuse saavutamiseks peab virtuaaltuur end kiiresti veebilehel üleslaadima ning siin võivad jagatud serverid hätta jääda, kuna 360 pildid on mahukad.

Kehv/aeglane kogemus paneb külastajad lahkuma ning viib alla konversioonimäärad ehk mitu inimest Sinuga võiksid ühendust võtta.

KAS SEDA VIRTUAALTUURI GOOGLE KAARDI PEALE SAAB KA PANNA?


Jah, ikka saab. Google virtuaatuure ning 360 pilte Google Mapsi peal näidatakse sõltuvalt asukohast päris palju ning nendest saab navigeerida. 

google virtuaaltuur



Kuidas võtta Virtuaaltuurist maksimum?


MIDA MA TÄPSELT OSTAN?

Vastavalt Autorikaitseseadusele, oleme meie kui teenuse pakkuja 360 piltide ja virtuaaltuuri autorid. Me müüme oma klientidele virtuaaltuuri kasutusõigust 1 aastase kasutamisega, mida tuleb iga aastal uuendada.


MIKS OSADELE KLIENDI SIHTGRUPPIDELE ON HINNAD ODAVAMAD JA TEISTELE KALLIMAD?

Me ei ole fotode pildistamise äris, vaid me lööme kaasa müüki kasvatamisel ja müügitöö automatiseerimisel. Näiteks kinnisvaramaakleri jaoks loome me rohkem väärtust läbi tema aja kokkuhoiu vähendades vajadust käia objektil. Samas sisekujundaja võib näidata oma projekte ainult paari inimesele kuus. 

Seega meie hinnastamine on alati võrdeline sellega:
  • kui palju aega me aitame kokku hoida Sinu aega, 
  • kui palju me aitame parendada konversioonimäära või müüki,
  • kui palju me suudame automatiseerida Sinu tööd.